duminică, 4 februarie 2018

Dincolo de graniţele cunoaşterii

Imagini pentru citate despre lumea de dincoloCum aş putea să ştiu unde se află acum toţi cei care nu mai sunt aici printre noi.Am auzit tot felul de variante că se află in Rai sau într+un loc cu verdeaţă. Îmi amintesc că nimic nu este întâmplător şi că de fapt am fost atenţionată de multe ori de plecarea lor. Anul trecut când am avut o discuţie cu mama mea, care pe atunci era in viaţă, am simţit că îi era frică de acest salt dincolo de aceste graniţe pe care le cunoşteam şi atunci m-am trezit vorbind ca şi cum nu eram eu, o încurajam că dincolo este mult mai bine decât aici, acolo nu există durere etc,, ce auzisem şi eu la slujbele de duminică.
După un timp de la plecarea ei, când durerea mea era maximă şi nu acceptam despârţirea, am visat-o într-o lumină puternică şi undeva mai sus decât mine şi o imploram să vină acasă, iar ea mi-a zis că nu mai vine, este atât de îngrijită acolo unde se află acum şi nu se mai întoarce. Atunci m-am rugat pentru ea să mergă spre lumină,,mergi spre lumină ,,,,

Niciun comentariu: