luni, 11 februarie 2019

Familia- prima legătură cu viaţa reala

Nu ştiu de unde vii tu, însă eu m-am întrebat adesea dacă am o legătură cu familia în care m-am născut. Am purtat până acum această întrebare în sufletul meu şi pot spune că am încercat pe cât posibil să le fac pe plac, deşi simţeam de cele mai multe ori că imi calc pe suflet.Mărturisesc că nu am reuşit să fiu pe placul lor, aveam idei diferite, însă am înţeles că familia este firesc să o iubeşti necondiţionat. Tot ce încerc este să fiu bine cu mine, să îmi ascult intuiţia şi să fac cât mai multe lucruri frumoase. Port în mine o sensibilitate pe care o înţeleg şi o accept.

Atunci când te uiţi la poze din trecutul tău şi vezi că eşti acolo,uneori absent şi începi să fii conectat doar cu prezentul tău, cred că există multe variante pe care le poţi alege, însă în funcţie de starea emoţională de la momentul acela, alegi doar una. Să nu mai vorbim de manipularea emoţională care o au alţi oameni asupra ta. Este o adevărată muncă cu tine, să nu îi judeci pe oameni, să le oferi liberul lor arbitru, să fii conştient că dacă mergi pe drumul tău şi eşti în planul divin, cu siguranţă vei găsi alţi oameni cu care să faci ceea ce tu personal ai de realizat ca misiune.
Încep să înţeleg ce Imagini pentru poze cu bucurie asumare, conştientizare şi detaşare.

Niciun comentariu: