marți, 9 august 2016

Regăsirea interioară personală

De foarte multe ori căutam şi iar căutăm să ne fie simplu, să fim iubiţi , să fim armonioşi şi să avem tot ceea ce avem nevoie , să fim fericiţi . Cel mai bine m-am simţit când aveam pacea interioră dar şi când reuşeam să transmit această stare şi celor din jurul meu . Puterea prezentului , să imi amintesc cu plăcere de experienţele din trecut , să le analizez , să imi învăţ lecţiile personale şi să imi trăiesdc propia mea viaţă. M-am regăsit şi am reuşit să evoluez , însă de foarte multe ori cu suferinţă , tocmai că mă opuneam la ceea ce venea spre mine şi nu acceptam .....

Prima conştientizare s-a produs când am întâlnit o doamnă care avea cu vreo 20 de ani mai mult ca mine, insă când s-a hotarât să işi deschidă sufletul şi să imi povestească despre familia ei, relaţiile ei , parcă eram intr-o proiecţie a ceea ce urma să mi se întâmple dacă voi continua să fac aceleaşi lucruri ca pănă acum, să stagnez şi să accrept că asta-i SOARTA . Nu , clar nu este asta , exista un început şi un sfărşit , insă ceea ce se întâmplă intre aceste două puncte sunt ALEGERI , iar eu eram suma tuturor alegerilor făcute pănă acum .

Atunci când cauţi , găseşti, când indrazneşti se intâmplă , când iţi doreşti , reuşeşti, dar să fii sincer cu tine , timpul nu stă in loc să te aştepte .

Niciodată nu este prea târziu să o luăm de la capăt , răspunsul este in noi , când vrem să aflăm ADEVĂRUL il vom afla deşi poate el nu se prezintă sub forma unui pachet frumos , dar DIVINITATEA face posibil să iţi iasă în CALE oamenii de care ai nevoie atunci când eşti pregătit .

Orice s-ar întămpla să nu ne fie teamă, să ne ascultăm inima şi să face ce ne îndeamnă.


Niciun comentariu: