vineri, 28 iulie 2017

Crezi in forţa interioară

Încă decând venim pe această planetă suntem primiţi cu răceală, dupâ naştere primim 2 palme la funduleţ să începem să plângemn şi să ni se acorde o notă . Unde am ajuns , aveam promisă o viaţă frumoasă şi cu multă bunăstare şi am coborât din lumea îngerilor printre oameni plictisiţi, materialişti, grăbiţi , plini de ură şi invidioşi. Pe cine să urmezi ? De multe ori alţii fac alegerile în locul nostru, totul spre binele nostru sau spre mulţumirea vecinilor . 
Târziu am realizat că am o FORŢĂ INTERIOARĂ - pe care unii o numesc intuiţie şi ea ne călăuzeşte cel mai bine. Eu cred in ea, dar mi-a trebuit o jumatate de secol să verific că de fapt ea există.
Suntem intr-adevăr LUMINĂ din lumină , suntem o părticică din Creator, iar el a pus în noi tot ceea ce avem nevoie pentru această călătorie.

Niciun comentariu: