joi, 19 ianuarie 2017

Despre relatia de iubire ..

Peste o săptămâna voi participa la un curs ,Relația mea cu el , a se înțelege relația cu partenerul. Mă simt deja inspirata tocmai pentru ca am cules o serie de experiențe personale si nu numai , despre cum este sa te simți într-o relație in care sa fii aleasa sau sa alegi . Ca parte feminina uneori ai tendința sa te lași aleasa si atunci poți dezvolta o relație bazata exclusiv pe alegerile făcute de el , iar daca relația se maturizează puteți reciproc sa fiti liberi si de comun acord sa alegeți ceea ce este bine pentru amândoi . Nu exclud faptul ca poate exista un câmp de lupta atunci când lăsăm orgoliile sa se manifeste , ar fi frumos că relația sa fie armonioasa , însă fiecare vine cu propriile lui bagaje emoționale . După ce consuma așa zisa chimie si incepe viata traita in doi , apar tot felul de probleme de rezolvat ca si cum am fi acum la matematica .
Adevărul este ca probleme vor fi mereu însă contează foarte mult modul in care ne raportam la ele.
Ceea ce eu am ca resentimente legate de partea masculina , fara sa acccept si sa las sa treaca de la mine aceste reziduuri vechi, cu atât le regăsesc in toate relațiile mele viitoare , tocmai pentru a invata lecția ce aveam de traversat.

Niciun comentariu: