miercuri, 22 noiembrie 2017

Scrisoare de dragoste catre Univers

Se spune ca vizualizarea este cea care iţi creează realitatea. Aşa că m-am gândit cum aş putea să îmi imaginez viitoarea iubire.
Într-o zi ceream un sfat unei prietene ce cursuri să mai fac şi ea îmi spune tu trebuie numai să experimentezi IUBIREA , aici ai o restanţă mare. Oh , cum aşa , să fii restantă la iubire , pe loc am făcut o incursiune în fiinţa mea şi mi-am amintit că în loc să caut iubirea vieţii mele, mi-am dedicat mulţi ani din viaţă să salvez pe cineva dintr-o criză, să il fac mai bun , mai responsabil , ce credeţi că am reuşit ? NU , nu am reuşit , aceasta nu era misiunea mea , a mea era să fiu iubită şi să iubesc , fără orgolii, fără să trăiesc dezamagiri, numai să fiu iubită şi să iubesc.

Acum vreau să-mi imaginez cum aş vrea să am lângă mine un suflet minunat cu care aş putea merge la film, teatru, in parc, la mall, să mă bucur că a venit iarna , că imi transmite iubire, speranţă, ca imi pune aripi când eu vreau să zbor , in sensul că împărtăşeşte cu mine tot ce este frumos.

"Îngerul meu păzitor simt că fără atingerea ta nu pot să respir, mirosul tău este în întreagă fiinţa mea . Te aştept să fii lângă mine începând de astăzi şi până la infinit. Iubirea ta îmi dă speranţe şi mă învaţă să fiu o fiinţă iubitoare.Tu esti ingerul meu gardian, iar cu tine totul are o semnificatie."- aceasta este scrisoarea transmisa catre univers .

Iubire si speranta !

Niciun comentariu: