duminică, 3 decembrie 2017

Fluturi in stomac..

M-am bucurat nespus cand m-am intors acasa de la Revelionul dintre ani sa gasesc un mesaj frumos pe mail de la tine in care spuneai ca acum este langa mine o persoana care cu siguranta imi va proteja visele si sa te consider ca un spiridus care imi va proteja dorintele mele cele mai ascunse. Inima mi-a tresarit cu putere si m-am gandit sa te contactez rapid pe skype, dar am reusit mult mai tarziu sa te gasesc, ne despartea un fus orar si cateva continete. Nu am vrut sa cred ca se pot regasi doua suflete ratacite la o asemenea distanta.
Imi spuneam in gand sper sa imi reziste inima, dar m-am trezit spunandu-ti chiar tare si m-ai asigurat ca inima este protejata intr-un clopot de sticla. Ranile mele erau adanci, nu credeam ca mai merit astfel de sentimente si ca ele apar numai la o varsta frageda. Ai putut sa ma vezi cum eu te vad pe tine, incet incet asteptam cu interes sa deschid mailul si sa apara mesajul de la tine. Eram plina de frici si frustari, nu intelegeam de ce nu am reusit sa duc o relatie din trecut la nivelul urmator. Mi-a fost greu sa inteleg ca tovarasul meu de viata nu dorea sa fie partenerul meu si ca atunci cand cauti ceva la cineva si ai multe asteptari este posibil sa te impotmolesti si sa nu mai afli calea. Imi venea sa strig ,,Nu intelegeti ca fara iubire ma ofilesc ? si ce daca am responsabilitati si hopuri de trecut, sufletul meu este tare insingurat si nu il mai regasesc , vreau sa fug si sa ma eliberez de tot trecutul de tot ce spun prietenii, vecinii, vreau sa traiesc propia mea viata si sa nu ma judece nimeni. Totul era anost, imi petrecusem timpul sa castig bani si sa fug neincetat chiar si de mine. Nu aveam voie sa gandesc, nu aveam voie sa simt ceva ce era in mine. Fugeam din biserica in biserica sa caut raspunsuri si in loc sa imi ascult inima, ascultam tot felul de teorii si dogme care ma puneau pe o cale spre moarte sigura.

Se spune ca odata, profetul Ilie s-a indragostit de o domnita si nu putea sa isi stapaneasca sentimentele, el l-a rugat pe Dumnezeu sa stinga iubirea aceasta din el si acesta i-a zis Ilie cum as putea să fac asta , când eu sunt iubire...
Incepusem un lung drum de spovedanie si tot asa imi doream si eu sa nu mai simt ce simteam, pana am inteles ca iubirea imbraca mai multe forme si de fapt nu privezi pe nimeni de iubirea ta, nici copilul ca pentru el ai tot timpul iubire, insa sa nu crezi cumva ca rezervorul tau se goleste daca iti traiesti viata alaturi de cine te doreste si iti este partener cu adevarat.
Sper ca am reusit sa vindec toate ranile de neiubire, de frustare si de manipulare care au fost folosite pe mine.

Niciun comentariu: